Top service!
Na ernstige lekkage me huisje kwijt geraakt, vastgoed 050 heeft mij en mijn buurman niet 1x geholpen of excuses aangeboden voor het drama.
Ze zeggen wij zijn alleen maar de tussen persoon, maar ik ben van mening dat als jij contracten maakt toch wel wilt dat je huurders veilig wonen of het gebouw wel of niet van jou is.
Gemeente is erbij geweest en zei dit is niet veilig om te wonen.
Ze verhuren het inmiddels weer en hoop van zegen dat de nieuwe bewoners geen lekkage krijgen.
Vind het schandalige dat
Ondanks dat ze wisten dat wij alles kwijt waren ons nooit geholpen hebben.
Ik heb altijd keurig betaald en nooit overlast veroorzaakt denk alsjeblieft 2x na voordat je bij deze makelaar gaat huren.
NIET HUREN BIJ 050 VASTGOED. Als ze je überhaupt al te woord willen staan gaat dat zeer onvriendelijk. Mailen heeft geen zin, reageren ze niet op. Maandenlang hebben wij achterstallig onderhoud gehad wat wij vanaf de eerste week hebben gemeld. 5 maanden zijn we bezig geweest met bijvoorbeeld een kapotte vaatwasser, maar het werd maar niet opgelost. Een nieuwe vaatwasser erin zou je zeggen, zo gepiept. Tot het moment dat we zeiden; prima betalen we geen huur meer. Toen waren ze er als de kippen bij! Logisch, want dat is het enige waar het bij 050 vastgoed om draait. GELD. De lekkage werd overgespoten met witte verf, want dan zie je niks meer van de schimmel en zal de lekkage zichzelf wel oplossen. Service moet je absoluut niet verwachten. Verwacht ook je borg niet terug, ze verzinnen wel iets. Tot nu toe alle bewoners die wij hebben gesproken in hetzelfde pand die huren van 050 zijn zwaar ontevreden. Je zou denken dat ze professioneel te werk gaan, maar niets is minder waar. Gooien de service kosten omhoog terwijl ze er minder voor kwijt zijn wat pas duidelijk wordt als je als huurder om feiten vraagt. Pure winst maken dus op servicekosten. Beloven aan de telefoon van alles als ze je te woord staan, maar wat niet op papier staat hebben ze nooit gezegd. Als je geen toestemming hebt gegeven voor een controle aan de woning aangezien je een andere datum of tijdstip voor ogen hebt maakt ze niksnut. Ze steken zonder pardon de sleutel in het sleutelgat en gaan zonder toestemming je woning binnen. De woning werd smerig en goor bij ons afgeleverd en we waren gedwongen de woning spik en span af te leveren. Klink hing los bij oplevering, dus verhalen ze de kosten op ons. Laten een klusjesman komen om een schroefje aan te draaien waarvan wij nu de voorrijkosten en Uurprijs van kunnen gaan betalen. Dit zijn geen makelaars, maar cabaretiers
meest waardeloze makelaardij die er is, enige waar ze in denken is geld en mensen afzetten. ze sturen jaren nadat je er niet meer woont nog servicekosten mee en reageren niet op de mail. Als je de servicekosten niet afrekent krijg je zonder pardon een incassobureau op je dak, terwijl zij niet reageren op de mail.
Wij hebben uitstekende en deskundige begeleiding gehad bij 050Vastgoed.
Al meerdere jaren tevreden met de service van 050. Vlotte reacties via de mail!
Via 050 verhuur 3 jaar een appartement gehuurd. In deze tijd waren er veel mankementen en problemen met het huis. Zo hebben we een week geen warm water gehad omdat de ketel vervangen moest worden ivm zeer achterstallig onderhoud. Daarnaast hebben we ook een keer een maand geen douche gehad omdat er zware lekkage was waar niks aan gedaan werd. Hiervoor hebben wij destijds niks van compensatie gekregen en toen we dat voorstelden, werden we uitgelachen. Aan het einde van ons verblijf viel het huis gewoon uit elkaar omdat er 20 + jaar geen onderhoud was uitgevoerd. Een deel van het plafond kwam naar beneden, het glas viel uit de kozijnen, er was schimmel, pijpen zijn verkeerd aangelegd wat voor gevaarlijke situaties zorgden en voor nog meer lekkage. Dit meerdere keren doorgegeven aan 050 verhuur. Hier gebeurde echter niks mee of we kregen heel laat reactie dat ze het gingen doorgeven. Toen wij weggingen was dit nog steeds niet geregeld.
Het toppunt was dat we een half jaar nadat we weg waren opeens een afrekening van meer dan 2000€ kregen voor gas/water/licht waar wij nooit over geïnformeerd zijn. Daarbij werd de thermostaat gedeeld met de bovenburen dus er is niet te zeggen wie wat heeft verbruikt. Toen wij vervolgens om meer informatie vroegen kregen we eindelijk een half jaar later meer informatie, waarbij het te betalen bedrag opeens veel lager uitviel, wat bewijst dat ze je gewoon proberen af te zetten, om vervolgens gelijk een dreigement een week later te krijgen dat als we niet binnen twee weken betaalden ze dan een incassobureau op ons af gingen sturen. Dit vinden wij echt heel raar gedrag. Dat je er zelf een half jaar over doet om te antwoorden en vervolgens worden er dreigementen gedaan voor als wij niet binnen 2 weken meer dan €1000 euro zomaar overmaken.
In conclusie is 050 verhuur een bedrijf waar je absoluut niet mee in zee moet gaan. Ze zijn slecht in communiceren (als je überhaupt antwoord krijgt), ze regelen niks voor je, je kan het beter zelf doen en je moet nadat je weg bent zonder waarschuwing je spaarpot legen anders krijg je allemaal dreigementen over dat ze mensen achter je aan gaan sturen. Echt niet hier iets huren, want je word gewoon afgezet!
Alle vijf sterren reviews zijn absoluut niet geloofwaardig daarbij hadden we al eerder slechte reviews achtergelaten die opeens nergens meer te zien zijn, dus ze doen overduidelijk hun slechte reviews verwijderen zodat niemand kan zien wat een afzetters het werkelijk zijn.
Wil je afgezet worden, minimaal 6 maanden bezig zijn met het verkrijgen van hulp of (uitermate noodzakelijk) onderhoud, of uitermate onaardig worden behandeld dan zit je hier goed. Op 2 hoog een raam waarvan het glas er elk moment uit kon vallen (vanwege dikke schimmel) boven een winkelstraat is in ruim 6 maanden nooit naar gekeken terwijl hier meerdere keren over gemaild is. Lekkage daarentegen duurt meer dan een jaar voordat er überhaupt iemand voor komt en het oplossen hiervan duurt nog langer en als er een gat in het plafond ontstaat door de lekkage wordt dit genegeerd tot je de woning uit bent waardoor delen van het huis onbewoonbaar zijn. MAAR het meest schandalige van alles is dat je servicekostenafrekeningen krijgt dmv een zelf opgestelde Excel. Vraag je naar de redenen voor het (absurde) hoge bedrag en bewijzen hiervoor dan krijg je een maand later de facturen van de leveranciers met een nieuw excel bestand waarin het bedrag PLOTSELING ineens een stuk lager uitkomt. Dit geeft al duidelijk aan dat zij zelf beslissen hoe erg ze je willen afzetten en als je (nadat zij een maand over antwoorden doen) niet binnen een week betaald dan dreigen ze al met vervolgstappen. Het is een bedrijf gerund door onbenullige … die alleen uit zijn op geld maar er voor werken dat kennen ze niet zolang ze je maar kunnen afzetten. Afschuwelijk “bedrijf” wat tov andere verhuurders zelfs ontzettend laag uitvalt wat knap is.
Niet te spreken over de communicatie en aanpak van deze makelaardij. Vaak werd er niet of heel laat gereageerd op mails en als je belde werd er gezegd dat je terug zou worden gebeld, maar dat gebeurde nooit. Constant moest ik blijven mailen en bellen omdat ik nog teveel betaalde huur terug moest krijgen. Servicekosten afrekening zou uiterlijk voor 1 mei verstuurd worden, nog niet ontvangen. Toen we ons appartement dat we hadden gehuurd wouden opleveren, zijn er foto’s gemaakt en 1,5 week later werd ik gebeld met de vraag of ze nog eens konden langskomen om foto’s te maken omdat ze de foto’s kwijt waren geraakt.. erg amateuristisch en frustrerend allemaal.. vreemd ook dat medewerkers zelf 5 sterren reviews achter laten.
Fijn bedrijf, soepele communicatie en problemen worden netjes opgelost. Stan is erg behulpzaam. Al met al zeer tevreden over 050 vastgoed.
Kwalitatief goede huurwoningen, adequate, kundige en zeer vriendelijke service! Aanrader.
Unprofessional place ( I am sorry, I cannot say it is a company). It is a pity that people in Groningen do not have many choices because there are not enough houses/rooms. That is the reason they never want to improve or be professional.
Over 25 emails, I called at least five times within two months, and the agency was not in the office every time.
050 Vastgoedbeheer never provide Service Cost Overviews. I got an excel table screenshot when I asked them to provide it. I found they overcharged, but they insisted it was a once mistake without any previous information to prove it.
The service cost is almost half of the rental fee. And the invoice will not tell you anything.
They will inform you tomorrow they have to double the service cost, only in Dutch.
Great for especially international students, I had video viewing for the room. And spent almost a year without any problem. Best thing is you don’t pay any comission.
Heb in juli een garagebox gehuur. Super handig en snel wat ongelooflijk bleek. Sorry voor de wantrouwen aan het begin. Hun service is echt prima!!!!
The best real estate agency. I’ve been their tenant for over a year and they’ve always been extremely helpful, proactive and professional. I have zero complaints whatsoever. Strongly recommend.