Er wordt aandacht gegeven aan de wensen die jij hebt bij het verkopen van het huis. Er wordt na een bezichtiging altijd contact opgenomen over hoe de bezichtiging is verlopen. Als kijkers het op prijs stellen om in het weekend te komen kijken , dan wordt daar vaak gehoor aan gegeven. Als kijkers belangstelling tonen wordt na een week contact met ze opgenomen om te vragen of ze verder nog belangstelling hebben
Klantvriendelijk en behulpzaam. Goede kennis van zaken. Op al onze vragen kregen wij duidelijk antwoord. Het kantoor is op werkdagen altijd bereikbaar. Wel af en toe wat moeite moeten doen om de juiste persoon te spreken. Het hele proces tot definitieve verkoop heeft bij ons lang geduurd, maar we zijn wel goed geholpen hierbij.
De medewerkers zijn vriendelijk en goed op de hoogte van actuele zaken. Als er contact was, dan was dat goed. Er was ook weinig te melden in de verkoopperiode. En om iedere keer te horen dat er geen belangstellenden waren, dat heeft ook weinig zin. Een minpunt vond ik dat bij de 1e Open Dag de intekenlijst 1,5 week later nog in de woning aanwezig was, die was niet opgehaald. Dat heb ik opgelost door de lijst bij de volgende Open Dagen te brengen of per mail door te geven. Ook is er enige verwarring geweest ten tijde van het tekenen van het voorlopig koopcontract door de kopers. Eerst was het contract wel getekend, toen toch niet en op het laatst moest ik een klacht over een lekkage binnen een uur oplossen, omdat de deadline afliep. Ik heb zelfs rechtstreeks met de makelaar van de kopers moeten mailen vanwege de tijdsdruk. Dat vond ik niet prettig. Door de minpuntjes is de aanbeveling lager, dit kan zeker verbeterd worden.
Ze hebben goede kennis van de markt. Er werd op tijd de prijs aangepast, zodat er een goede concurrentie ontstond met de vergelijkbare te koop staande woningen.