Klantvriendelijkheid
waren beide partijen bestctevreden tot dat er om mijn woonadres waar ik een ruimte huurde van de gemeente waar zij op atzelfdecadres velen voor mij dit als een zeer slechte referentie achterlieten en ik daar en op mijn fondsen werking en zowel op deze voorgaande referentiekader aldaar er werd gesuggereerd dat dit niet bij hen en RIECRA tot dat laatste,Er stilzwijgend een zeer onwelkome gevoel heeft achter gelaten .iets wat mijn zelfwaardeczeer laag is gedaald en nogcsteds last van ondervind
Ricra denk mee met mij in oplossingen en zij reageren direct indien ik hun nodig heb. Zij zijn altijd bereid om een extra stap te doen daar waar nodig en ik kan hun dus van harte aanbevelen.
Heel goed!
Anita heeft mij voorgesteld aan een baan en ze nam echt de tijd om met mij te zitten en alles uit te leggen. Ze liet zelfs zien hoeveel je betaald krijgt en ze zei zelfs misschien gaat het mij lukken om je een hoger uurloon te geven.
Als er iets is, kan je haar altijd bellen.
Morgen heb ik mijn training bij een call center en ben erg benieuwd!