Op 2 oktober heb ik een elektrische auto, een Lynk & Co, gekocht bij RVL Auto's. Helaas bleek na slechts twee dagen, en na het proberen van meerdere laadpalen, dat de auto niet oplaadt. Ik heb direct contact opgenomen en ben langsgegaan bij het bedrijf. Na drie uur wachten kwamen zij erachter dat er iets mis was met het laadsysteem van de auto. Ik heb een nieuwe afspraak moeten maken bij een Volvo dealer in de buurt, maar helaas kan de auto pas over een maand worden gerepareerd. In de tussentijd is het niet mogelijk om elektrisch te rijden, terwijl dat juist de reden was dat we voor een Lynk & Co hebben gekozen.
Ondanks meerdere telefoontjes hebben we nog steeds geen bevredigende oplossing ontvangen. Ook werd er geen moeite gedaan om terug te bellen of een tegemoetkoming oid. We zijn tevreden over de auto zelf, maar de service van RVL Auto’s laat helaas te wensen over. Daarom kan ik het bedrijf op dit moment niet aanbevelen