1 oktober j.l. heb ik een ford focus stationwagen gekocht. ik was een erg voorzichtig omdat ik al eerder een slecht ervaring heb gehad met een gebruikte auto. bij aankoop had ik de keuze om de auto te kopen met of zonder garantie. omdat de auto slechts 63.000km had gereden en ik betaalde zonder garantie 600 euro minder was mijn keuze daarop gevallen. na alevering ben ik voor de zekerheid toch nog langs de ford dealer gereden om tre vragen of zei de auto wilde nakijken voor mij. slecht 1 probleem kwam nar voren dat de stabilisator stang bij mijn rechter voorwiel een beetje speling had maar voor de apk vertelde ze mij dat dit nog binnen de normen viel. omdat ik toch na controle opmerkte dat er een geluid voor hoorbaar was ben ik dit gaan melden bij het autobedrijf. omdat ik dit gemeld had kort na de aflevering werd mij verteld dat ik langs de werkplaats mocht rijden en dan zou er naar als nog naar gekeken worden ondanks dat dit bij de apk al gebeurd zou moeten zijn. ik kreeg een leenauto en ik zou worden terug gebeld. dezelfde dag nog werd ik gebeld en werd mij verteld dat ik de auto weer kon ophalen er zat inderdaad een speling in de stabilisatorstang voor en er was een nieuwe gemonteerd. ik hoefte niets te betalen voor de leenauto en ook niet voor de reparatie ondanks dat ik de auto had gekocht voor de meeneemprijs (zonder garantie)
In july heb ik een gebruikte renault laguna gekocht, vervolgens gelijk op vakantie gegaan en we hebben een fijne vakantie gehad en erg van de auto genoten. Bij terug komst reed ik nog langs de garage om mijn ervaring re delen. ik hoorde net een rammeltje onder de auto en besprak dit, de verkoper belde de garage en iok mocht gelijk langs rijden. de auto werd op de brug gezet en het probleem werd verholpen, ik kreeg te horen dat dit service was. ik hoefte dus niets te betalen. Dus ik heb een goeide ervaring met hun