Geachte heer/mevrouw,
Ik heb uw bericht gelezen en wil opmerken dat uw weergave van de situatie niet correct is. Ik heb de situatie op nodige afstand geƫvalueerd. Hoewel u in dit bericht suggereert dat ik niet openstond voor een alternatief en dat de emotie opliep, is dit niet de kern van het probleem.
De feitelijke gang van zaken is dat een auto werd klaargemaakt voor een proefrit, de proefrit heeft plaatsgevonden, er een aanbetaling is gedaan en pas daarna werd medegedeeld dat de auto al verkocht was. Dit wijst op een fundamenteel gebrek aan zorgvuldigheid en transparantie in uw werkwijze.
Een negatieve ervaring verandert niet met de tijd, en mijn beoordeling is een accurate weergave van de gang van zaken.
Daarnaast is het retourneren van een aanbetaling wanneer er geen aankoop plaatsvindt niets meer dan een standaard handelsnorm. Dit als een bijzondere service presenteren, roept vragen op over de standaarden binnen uw organisatie.
Gezien het bovenstaande zie ik geen reden om mijn beoordeling aan te passen en acht ik verdere communicatie dan ook overbodig.
Met vriendelijke groet,
David