Prutsers, niet inschakelen en verder zoeken! Werken leidingen niet netjes weg terwijl dit wel besproken is. Dakpan gebroken zonder iets te melden. Gat in het dak in niet gedicht terwijl dit wel was afgesproken. Na gebeld te hebben met onredelijke tegenzin soort van hersteld op een simpele wijze. Na de eerste keer de airco op de slaapkamer aangezet te hebben blijkt die te lekken, dus na installatie niet getest. Toem bleef de pomp doorlopen en kon ik ze weer bellen. 2 weken later weer gebeld omdat de pomp van de andere kamer het niet deed. Er wordt niet gereageerd op e-mails, maar ze staan wel ineens voor de deur. Ligt allemaal aan de pomp, we gaan dit terugkoppelen aan de groothandel en dan komen we bij je terug. Na 3 weken nog niets gehoord. Bedenk mij ook zojuist dat ze voor teveel geld LG promoten en vervolgens zeggen dat de aico niet op de automatische stand kan. Hoe dan? Dit is de eerste keer dat ik een uitgebreide review schrijf, maar dit is dus echt een ruk bedrijf. Het is een lichte frustratie met slechts de hoogtepunten die er nu uit is. Vooral omdat er niet wordt gereageerd. Mocht Bako de redelijkheid kunnen opbrengen om het netjes af te handelen en überhaupt te reageren, dan laat ik het uiteraard ook hier weten.