Ben heel blij en tevreden over alle hulp en begeleiding die ik heb gekregen tijdens de verkoop van m’n huis. Ik zou Brecheisen makelaars aan iedereen aanraden!
super vrolijke mensen deskundig en zeer behulpzaam,echt een aanrader ,ons volgende huis zal zeker via hun gaan team Brecheisen bedankt voor alles en tot de volgende keer
Net als in 2022 bij onze eerste koopwoning, zijn we weer bij Marco uitgekomen toen we plannen hadden om door te verhuizen. Het advies en het regelen van de uiteindelijke financiering was weer erg prettig sparren en schakelen. Waar nodig een duwtje in de rug of juist even op de rem. Voor ons beide weer als zeer prettig ervaren. Dank!
Erg fijn, persoonlijk en deskundig contact, zowel met de makelaar als met de back office! Zeker een aanrader om met Brecheisen in zee te gaan!