Na 2 jaar en 6 weken ging van mijn Koga E-Bike de accu stuk, 6 weken buiten de garantie.
Breeman gaf me na overleg met Koga slechts 25% korting op een nieuwe van bruto 500 euro.
Een andere dealer heeft zich er mee bemoeit omdat hij dit een forse betaling vond zo net na de garantie. Breeman heeft zich niet of niet genoeg willen ingespannen.
Alle klachten hierover verwees Breeman door naar Koga. Uiteindelijk, na 4 weken heen en weer mailen met Breeman en vooral Koga met daarbij de dreiging de zaak uit handen te geven gaf een reactie.
Zonder verdere opgaaf van reden ontvingen we een e-mail van Breeman, op de dag dat het door ons gestelde ultimatum af liep en we de zaak uit handen zouden geven: "wij hebben het geld terug van Koga dus dat zie je vanmiddag wel op je rekening".
Kortom, Breeman is er als de kippen bij als het om verkopen gaat, zeker als je 2 e-bikes van € 3.000 elk koopt.
Gaat het om service dan verstoppen ze zich achter de fabrikant, dit terwijl Breeman de verkoper is en dus het enige aanspreekpunt voor klanten.
Hier komen we nooit meer.
Hele goede service binnen 2 dagen een nieuwe tandem geregeld speciaal voor ons wezen halen
Super tevreden mee, tot volgend jaar! Bedankt(: