De ervaring was opnieuw erg goed. Er werd veel gecommuniceerd en dat werkte voor mij erg prettig tijdens het hele proces. Wat beloofd werd, is ook echt waargemaakt. Dat ik nu voor de derde keer bij Daan terugkom, geeft wel aan hoeveel vertrouwen ik erin heb.