Onze ervaring is heel goed en we zijn erg tevreden. De samenwerking voelde als echt teamwork en de communicatie verliep soepel. Het was fijn om met hem te werken, zeker omdat hij al ons tweede huis heeft verkocht en ook een aankoop voor ons heeft gedaan. Dat maakt dat we hem zonder twijfel weer zouden inschakelen.