Ze zijn heel erg klantgericht en ook meteen aanspreekbaar bij vragen. Ze zitten er goed bovenop, denken actief mee. Nemen overal de tijd voor en informeren je heel goed. Ze geven echt het gevoel dat je belangrijk bent. Ze gaan ervoor om een mooi resultaat te behalen.