Wij zijn Annemarie van Bentum van De Keizer Makelaars Houten tijdens vele bezichtigingen bij appartementen in Houten in de afgelopen vier jaar, vaak tegengekomen als makelaar van de verkopende partij. Annemarie van Bentum heeft daarbij steeds een goede indruk op ons achtergelaten. Dit is ook de reden waarom wij bij de verkoop van onze woning voor haar en haar team hebben gekozen. Hier hebben we geen enkele spijt van gehad. Het hele team is zeer betrokken en professioneel. De lijntjes zijn kort en je krijgt snel antwoord op je vragen. Ook wordt je direct en tot in detail geïnformeerd over de bezichtigingen van potentiële kopers. Het hele afhandelingsproces bij een verkoop wordt door het team verzorgd. Dat is een hele zorg minder. Mochten we weer gaan verhuizen - wat ik niet hoop want het is wel heel erg spannend allemaal - dan gaan we weer een beroep doen op De Keizer Makelaars Houten. Kortom, wij bevelen dit kantoor ten zeerste aan!