Ontzettende prettige ervaring met De Keizer Smit bij de verkoop van ons huis. Onze makelaar Leroy heeft een fijn rustig voorkomen, erg behulpzaam, totaal niet pusherig. Slim, strategisch en commercieel met meedenken. In de prijs zat een styliste, hebben we ook goede tips van gehad. Huis was binnen een paar weken verkocht en de afwikkeling gaat vlot en servicegericht.