Wij hebben ons huis binnen 2 weken verkocht via De Keizer makelaar. Huib is duidelijk en zeer deskundig op zijn vakgebied. Het is een makelaar zonder overbodig veel gepraat en daardoor is hij in ons beleving heel prettig. Huib en zijn binnendienst medewerkers zijn goed bereikbaar en denken altijd mee. Deze makelaar is zeker aan te bevelen