We zijn geweldig geholpen door deze makelaar. Vooral Dana en Dominique in kantoor Maarssen zijn kanjers. Niet was hen te veel, ze hadden eindeloos geduld met onze vragen (en dat waren er veel) We willen nooit meer verhuizen, maar voor anderen: ga naar De Keizer!