- De Keizer stelde zich op als aankoopmakelaar. Er werd voortdurend aangedrongen op snelle verkoop. Na zes weken in de verkoop, nota bene in de vakantieperiode, vond men dat in de ogen van kopers al een verdachte situatie was ontstaan. - Men was niet in staat kritiek op het huis te pareren. Men gaat niet door het vuur voor de klant. Men kletst mee met kandidaat-kopers, die uiteraard belang hebben bij het leveren van kritiek. - Zonder overleg is mijn huis binnen het kantoor overgedragen aan een andere makelaar met wie ik geen intake heb gedaan en die daardoor niet goed geïnformeerd was. Men liet doorschemeren aan kopers dat er sprake zou zijn van gedwongen verkoop. - Bij De Keizer hebben ze nooit gehoord van video, laat staan van 360° video/foto. Ze hebben ook nooit gehoord van het begrip 'styling', dat in de huidige markt belangrijk is bij de verkoop. - Na één week in de verkoop drong De Keizer erop aan een 'uniek en eenmalig bod', dat 29.000 onder de vraagprijs lag, serieus te overwegen. - De uiteindelijke koper kwam met een 'eindbod'. Mijn uitdrukkelijke verzoek aan De Keizer om toch te onderhandelen over een hogere prijs werd afgewezen. Men doorzag niet dat de kandidaat-koper het huis graag wilde kopen. Navraag bij twee andere makelaars leert dat dit ongepast is: ten eerste doe je wat de klant vraagt, ten tweede valt het altijd te proberen een hoger bod te krijgen.