Als aller eerst moet ik me kapot schamen dat ik nu pas een review schrijf na alle openheid, eerlijkheid en hoe deze eigenaar voor ons heeft klaar gestaan. Haijk.....: Mijn oprechte Excuses! Bij deze de review die je verdiend! November 2024 was ik op zoek naar SUV. Ons oog viel op de Mitsubishi Outlander bij HD Car Store. Omdat wij niet om de hoek wonen heb ik verschillende keren telefonisch contact gehad met de eigenaar om wat extra foto's en informaties op te vragen. Ik kan me zelfs nog herinneren dat hij 1x extra terug naar de zaak is gereden om mijn vraag in de late uurtjes alsnog te beantwoorden. Wat een service van deze man! Uiteindelijk plannen we een afspraak in om de auto te bekijken en een proefrit te maken. Mijn zoon en ik reizen met de trein en worden keurig netjes op opgehaald. Op de zaak worden we ontvangen met koffie en frisdrank. Terwijl er verschillende klanten nog worden geholpen mochten wij ondertussen de auto van binnen en buiten bekijken. Voor een auto van bj. 2019 zag hij er van binnen en buiten piek gaaf uit. Het was inmiddels bijna sluitingstijd maar er was gelukkig nog tijd voor een proefrit. Deze rit was me zo bevallen dat bij terugkomst op de zaak ben ik meteen naar het kantoor gelopen om de papieren in orde te maken. Ik was door de proefrit en totaal plaatje van de auto mega enthousiast. Terwijl we bezig waren met administratie afwikkeling kregen wij ook nog eens een korting op het garantiepakket van 12 maanden. Helaas werd mijn enthousiasme bederft omdat ik erachter kwam dat mijn overboekingslimiet niet had aangepast. Ik baalde als een stekker. Terwijl ik hardop in oplossingen was aan het denken hoor ik Haijk op de achtergrond zeggen; het komt goed, als jij hier even wilt tekenen, dan is dit afgehandeld. Terwijl ik het formulier onderteken en me nog steeds druk maak om in de regen terug te moeten gaan met de trein, overhandigd Haijk mij de tenaamstellingpapiertje met mijn naar erop...., het kwartje was bij mij nog niet gevallen, totdat Haijk zei; ik laat jouw zoon en jou toch niet met de trein terug naar huis gaan. Ondanks dat dit even heeft moeten landen sprong ik van blijdschap bijna over zijn bureau om hem een hand te geven. Na het weekend maakt ik zoals beloofd het resterende bedrag over en dank Haijk nogmaals voor het vertrouwen en mooie daad. Helaas ontdekt ik na het weekend een lek bij het dakraam. Hierover heb ik meteen contact opgenomen met Haijk, maar helaas viel dit niet onder de garantie. Ondertussen ben ik bij de Dealer geweest om een kosten beraming op te vragen, deze kwamen uit op bijna E1800.- (Halleluja...!) Hierover contact gehad met Haijk..... Zijn enigste woorden waren ik regel dit wel, maak je geen zorgen, Haijk laat de mensen niet in de steek. Op de zelfde dag ontvang ik een mail om een afspraak in te plannen bij een Bosch car service. Het dakraam is gefixt, de wagen is uitgelezen, tevens het advies om de accu te vervangen dit heb ik ook meteen gedaan. Al met al heb ik een super ervaring met dit autobedrijf, de eigenaar en de service die zij bieden. Je hebt hier inderdaad te maken met een autoverkoper, maar wel eentje die naar de behoeft van klant en de situatie van de mens bekijkt. En die zie je niet of nauwelijks.... Allemaal te commercieel! Haijk nogmaals bedankt voor alles wij rijden nog altijd met heel veel plezier in de Mitsubishi Outlander. Groetjes uit Limburg