Prima de luxe.
0 klachten na het plaatsen van mijn toch miet geringe keuken. Nog nooit meegemaakt. Mijn volgende keuken koop ik zeker weer bij hen!
0 klachten na het plaatsen van mijn toch miet geringe keuken. Nog nooit meegemaakt. Mijn volgende keuken koop ik zeker weer bij hen!