Supertevreden over ODC vastgoed.wat een topmakelaar Erwin Op de Camp en zijn team.Supervriendelijk.ze nemen alle tijd voor je en voor degenen die een huis gaan kopen.Alles perfect geregeld.superfotograaf.energielabel en secretaresse.maar van Erwin Op de Camp krijg je de meest positieve energie!!!Wij zijn dankbaar dat Hypotheekshop Geleen ons naar ODCvastgoed heeft gestuurd !!!! Erwin Op de Camp superbedankt.wij geven jou en je team .een dikke vette 10!!!!En zeker een hele goede aanrader !!!!
ODC vastgoed heeft ons goed geholpen met de verkoop van ons huis het was top wij geven ODC echt een cijfer 10
Zeer tevreden over ODC vastgoed. Fijne begeleiding gehad in het kopen van nieuwe woning en verkopen woning, door Erwin en zijn team. Altijd bereikbaar zowel telefonisch als via mail. Begeleiden het hele proces van A tot Z.
Aanrader voor zowel aankoop als verkoop.
Wat een top makelaar. Deze makelaar staat voor een goed gevoel eerlijkheid en eigenlijk was je verwacht van een makelaar, en Jody wat een topper. Dankjewel voor alles
verkoop van de woning