Fijn clubje vrouwen die hun best doen en plezier hebben in hun werk. Ze denken graag met je mee en zijn makkelijk benaderbaar. Het contact is persoonlijk en professioneel: aanrader!
Betrokken en persoonlijke begeleiding bij de verkoop van ons huis. Deskundig advies met een hartelijke toon.
Ze hielpen ons geweldig goed! Zeer tevreden! Lekker vlot en ook deskundig. Deze makelaar kunnen we iedereen aanraden!
Super makelaarskantoor. Dames zijn kundig, regelen alles netjes voor je en komen afspraken na. Ze denken met je mee en geven tips en adviezen. Al met al mocht het nogmaals nodig zijn dan komen we zeker weer terug bij ze. Een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een relaxte, transparante en volledig ontzorgde makelaar!!
Erg prettige ervaring. Zou zeker aanraden.