Geachte heer Sanders,
Dank voor het delen van uw ervaring. Ik vind het oprecht vervelend dat u teleurgesteld bent over bepaalde aspecten van onze samenwerking.
Tijdens het verkoopproces zijn er inderdaad communicatieproblemen ontstaan in het e-mailverkeer door een overgang van systemen tijdens onze bedrijfsfusie. Dit heeft tijdelijk voor onduidelijkheid gezorgd.
Met betrekking tot het contact met de koper: als makelaars voeren wij altijd het contact met potentiële kopers. Dit is onderdeel van mijn service en ontzorging voor u als verkoper.
Daarnaast was mijn keuze voor de open huis aanpak een bewuste verkoopstrategie om uw woning optimaal te presenteren aan een breed publiek, wat uiteindelijk heeft geresulteerd in een verkoop boven de prijs die jullie in gedachten hadden.
Ik waardeer uw feedback, maar vind het zeer vervelend dat u mij niet eerst persoonlijk heeft gecontacteerd om het hier samen over te hebben. Dan hadden we het direct de wereld uit kunnen helpen.
Het viel me rauw op mijn dak dat deze review kwam, terwijl bij de ondertekening en afronding van de koop alles naar tevredenheid leek te zijn verlopen.
Als ervaren makelaar is dit mijn eerste negatieve review. Dit raakt mij persoonlijk en ik vind het echt zeer vervelend dat u dit gevoel heeft overgehouden. Ik zou het zeer op prijs stellen om samen te praten en eventuele misverstanden uit de wereld te helpen.
Ik heb mij volledig ingezet voor het beste resultaat en hoop dat u daar, ondanks uw zorgen over het proces, tevreden mee bent.
Uw conclusie dat u ons niet kunt aanraden vind ik jammer, vooral gezien het goede resultaat en jullie nu wonen op een fijne plek.
Hopelijk spreken we elkaar snel.
Met vriendelijke groet,
Miranda
Reactie van Royworks