Contactformulier ingevuld en later nog een mail gestuurd, maar geen reactie ontvangen.
Ik zoek dus een andere makelaar, want dit is zeer amateuristisch.
Het was erg fijn contact met Van Hell. Ze denken goed mee, waren realistisch en konden ons goed adviseren, ook als ze vonden dat een huis te duur was voor wat het waard was. Erg fijn, open en eerlijk.
Aart van Hell is een heel fijne makelaar. Hij brengt veel aandacht, kennis en rust in de verkoop process. Ik zal met hem ook in de toekomst willen werken.
Dit was niet de eerste keer dat wij deze makelaar hebben uitgekozen, de eerlijkheid, deskundigheid, professionaliteit , maar vooral de integriteit, zou voor iedere verkoper een aanbeveling moeten zijn.
Aart van Hell heeft ons pareltje gevonden. Met de juiste kennis en deskundigheid wist hij met een goed bod te komen. Het huis wilde we op het laatste moment nog bezichtigen. Zonder enkel probleem had Aart dit voor ons geregeld. Zeer fijn contact gehad.