Vanaf het begin was er een klik met de makelaar. Hij kwam deskundig over en gaf goede uitleg over zijn aanpak om ons huis te verkopen. We hebben gebruik gemaakt van hun stylist en het huis volgens haar advies geschikt gemaakt voor de verkoop. Dat werkte uitstekend. We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Het huis is snel verkocht. Ook de manier ver verkoop is ons goed bevallen. De eerste die een bod doet is in onderhandeling. Dus geen tig bezichtigingen en dan een onduidelijk traject in van de hoogste bieder. Dat hadden we meegemaakt en dat wilden we niet. Prima begeleiding hierin.