Beste Floris de Jonge,
Ik heb je reactie op MTMO ontvangen en vindt het jammer dat je dit zo ervaren hebt, zeker omdat je als een van de eerste de mogelijkheid hebt gehad om te komen kijken, nog voordat de woning online stond. Hiervoor onze oprechte excuses. Het is spijtig om te horen dat je het gevoel had dat onze makelaar niet voldoende kennis had over de woning. We streven er altijd naar om onze klanten een hoog niveau van service en deskundigheid te bieden, en we betreuren het dat we hierin niet zijn geslaagd tijdens jouw bezichtiging. Dit is denk ik mede te danken aan het feit dat de woning nog niet officieel in de verkoop staat en nog niet alle documenten door de eigenaar zijn gedeeld met ons.
We begrijpen dat het voor jou belangrijk is om alle benodigde informatie te ontvangen tijdens een bezichtiging, zelfs als de woning nog niet officieel in de verkoop is. We nemen je feedback zeer serieus en zullen intern bespreken hoe we onze communicatie en voorbereiding kunnen verbeteren om ervoor te zorgen dat toekomstige bezichtigingen soepeler verlopen en al je vragen volledig worden beantwoord.
Mocht je nog zaken willen weten, schroom dan niet om ons de vragen te stellen waar je geen antwoord op heb mogen ontvangen, we zullen deze dan alsnog beantwoorden. We willen je bedanken voor het delen van je ervaring met ons, omdat dit ons de kans geeft om ons dienstenaanbod te verbeteren. Als er nog verdere vragen, opmerkingen of zorgen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te luisteren en te helpen. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn.
Groeten, Team Wooncoach
Reactie van Wooncoach