Jan-Willem is een hele prettige makelaar. Hij weet wat belangrijk is voor de verkoop van de woning, doet goede voorbereiding en is menselijk betrokken. Hij reageert snel op vragen, biedt goede tips en geruststelling, geeft vlotte updates, heeft humor en beseft hoe belangrijk dit proces is voor de verkoper en koper. Voor ons was dit de eerste keer dat we een huis gingen verkopen en we zijn zeer tevreden! Mochten we ooit nog een huis verkopen in deze regio, dan zouden we hem zeker opnieuw als makelaar inhuren.