De communicatie was helder, elke stap werden we in meegenomen. Wat ik zelf heel fijn vond is dat hij een gewoon mens is, geen poespas. Hij voelde goed aan met wie hij te maken had. Dat gaf ons een goed gevoel. Hij heeft ook heel goed naar onze wensen geluisterd. De begeleiding is echt prima gegaan, ook tijdens bezichtigingen werden we netjes op de hoogte gebracht. In vergelijking tot een andere makelaar die een filmpje had gemaakt van een willekeurige woning, vond ik dat Jan-Willem heel veel respect heeft gehad voor onze woning, ook heeft hij een stukje historie erbij betrokken. Echt super! Zelf hebben we van te voren andere mensen geïnformeerd over Jan-Willem waar hij al een woning van had verkocht en hun ervaring is precies overeen gekomen met hoe wij Jan-Willem hebben ervaren.