Het contact verliep goed. Bij geen gehoor werd altijd teruggebeld. Meegedacht, geadviseerd en geholpen. Mooie prijs voor de woning gekregen.
Hele prettige en deskundige begeleiding bij de verkoop van ons huis. Dat geldt voor alle medewerkers van het kantoor. Ook op vragen werd snel en adequaat geantwoord.
Marieke heeft mij begeleidt van A tot Z. Wat ik heel fijn vond is het meedenken, afstemmen van afspraken, hardop nadenken. De gedachtewisseling met elkaar en daardoor ruimte kreeg voor dialoog. Ze heeft adviseert met de kijkdag en hoe we omgaan met bijvoorbeeld het hoogste bod of dat het inschrijving wordt. We hebben inschrijving gekozen en dat heeft goed uitgepakt. We konden goed tussen mijn werkzaamheden door contact hebben. De bereikbaarheid is dus heel goed. Ze heeft zich verdiept in appartementen in Bilthoven. Hoe Marieke het project, het appartement heeft beschreven sprak mij heel erg aan. Op kantoor zit Linda, zij heeft het ook erg zorgvuldig gedaan. Alles is foutloos gegaan en ik ben heel erg tevreden.
Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering perfect begeleid. Het was voor ons natuurlijk een heel avontuur. Je bedrijf en huis verkopen, nadat je daar 44 jaar hebt gewerkt en gewoond, Je vind natuurlijk dat jij het mooiste en beste huis hebt met het mooiste uitzicht en zo. Dus hoe bepaal je dan de waarde van het object. Kees Patist heeft ons hierin enorm geholpen. Zodat er een juiste verkoopprijs kon worden bepaalt. Het was fijn om met hem de bezichtigingen te doen. Naar mate de samenwerking hiermee verder ging, zagen wij hem meer als vriend. Wij hadden het idee dat een makelaar altijd strak in pak zat. Maar bij hem was het gewoon en altijd zijn hartelijk gelach, blijft ons zeker bij. Hij leerde ons ook om afstand te doen van wat ons dierbaar was, toch 44 jaar. Nu is het verkocht en houden we er een goed gevoel aan over. Door zijn toedoen ook hele fijne contacten met de koper. We weten zeker dat zij er een mooi pand van gaan maken. Kees, top je was geweldig, we zullen je zeker aanraden bij kennissen. Boy van Deijl
Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering perfect begeleid. Het was voor ons natuurlijk een heel avontuur. Je bedrijf en huis verkopen, nadat je daar 44 jaar hebt gewerkt en gewoond, Je vind natuurlijk dat jij het mooiste en beste huis hebt met het mooiste uitzicht en zo. Dus hoe bepaal je dan de waarde van het object. Kees Patist heeft ons hierin enorm geholpen. Zodat er een juiste verkoopprijs kon worden bepaalt. Het was fijn om met hem de bezichtigingen te doen. Naar mate de samenwerking hiermee verder ging, zagen wij hem meer als vriend. Wij hadden het idee dat een makelaar altijd strak in pak zat. Maar bij hem was het gewoon en altijd zijn hartelijk gelach, blijft ons zeker bij. Hij leerde ons ook om afstand te doen van wat ons dierbaar was, toch 44 jaar. Nu is het verkocht en houden we er een goed gevoel aan over. Door zijn toedoen ook hele fijne contacten met de koper. We weten zeker dat zij er een mooi pand van gaan maken. Kees, top je was geweldig, we zullen je zeker aanraden bij kennissen. Boy van Deijl