Het contact was erg prettig, mede omdat ik Richard persoonlijk ken. Hij is duidelijk en eerlijk, waardoor alles helder was tijdens het traject. Via de groepsapp konden we makkelijk schakelen en hij was goed bereikbaar. Daarom geef ik met overtuiging een dikke 10!