RVL Auto's

Totaal 872 beoordelingen
9.1 / 10
872 beoordelingen

Betrouwbare reviews op

Onze beoordelingen

10
/10
Aanhef

Jean Paul Meijer

beoordeling:

Ontzettend blij met mn nieuwe auto!!!
Goede service en komen gemaakte afspraken netjes na👍
Wel zelf beetje gepimt 😉

reactie

Goedemiddag Jean Paul,

Wat een leuke review, bedankt! Fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe auto en dat je onze service als prettig hebt ervaren. We wensen je heel veel veilige en plezierige kilometers toe.

Graag tot ziens bij RVL Auto's!

Reactie van RVL Auto's

Bron: Google review
10
/10
10 Kwaliteit
10 Service
10 Klantvriendelijkheid
Aanhef

Latijnhouwers-Peters

beoordeling:

Snelle service! Was eigenlijk niet echt op zoek naar een andere auto behalve als er een mini Countryman voorbij kwam. En die kwam razendsnel. Ben goed geholpen door Sander en Ad. zal RVL zeker aanbevelen

"Ja, ik beveel dit bedrijf aan"
Bron: MTMO review
2
/10
Aanhef

Wesley

beoordeling:

Absoluut geen goede ervaring met RVL Auto's.
Bij de aankoop van onze bus hebben we €800 extra betaald voor een onderhoudspakket. Daarbij werd ons verteld dat er onder andere een nieuwe distributieriem op zou komen.
Toen we de bus ophaalden, kregen we direct bij het wegrijden al een melding van de bandenspanning. We hebben dit meteen gemeld en zijn meerdere keren terug geweest voordat het uiteindelijk werd opgelost met nieuwe banden.
Helaas bleef het daar niet bij. Binnen één jaar kregen we te maken met verschillende defecten, waardoor we inmiddels ruim €4.000 aan reparatiekosten hebben gehad op een auto waarvoor we bijna €20.000 hebben betaald. Nu lijkt ook het vliegwiel aan vervanging toe, wat opnieuw ongeveer €1.500 gaat kosten.
Wanneer je hierover contact opneemt, krijg je als reactie dat ze je "tegemoet willen komen", maar ook dat je nu eenmaal een gebruikte auto hebt gekocht. Dat vinden wij een erg teleurstellende houding, zeker gezien de aankoopprijs en de problemen die zich al zo snel na de aankoop voordeden.
Voor ons was dit een zeer slechte ervaring. Mooie verkooppraatjes, maar de service na de aankoop valt enorm tegen. Wij zouden hier geen auto meer kopen en kunnen RVL Auto's daarom niet aanbevelen.

reactie

Goedemorgen Wesley,

Jammer om te lezen dat uw ervaring met de bus niet is verlopen zoals u had gehoopt. We begrijpen dat de verschillende reparaties en de kosten die u heeft moeten maken erg vervelend zijn.

Bij de aankoop van een gebruikte auto proberen wij onze klanten zo goed mogelijk te informeren en waar nodig mee te denken over een passende oplossing. Daarnaast is de bus destijds geleverd met 6 maanden garantie. De problemen waar u nu naar verwijst, zijn helaas pas na deze garantieperiode ontstaan.

Dat neemt niet weg dat we begrijpen dat dit een teleurstellende situatie voor u is. Het spijt ons dat u desondanks het gevoel heeft dat wij u onvoldoende hebben kunnen helpen. Dat is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden.

Met vriendelijke groet,
RVL Auto's

Reactie van RVL Auto's

Bron: Google review
10
/10
Aanhef

Maria van den Heuvel

beoordeling:

Wij hebben (sinds kort) een BYD bij hun gekocht.
Er kwam (later) onduidelijkheid of bij onze auto een trekhaak gemonteerd zou kunnen worden, waardoor wij erg gingen twijfelen of we wel de goede keuze hadden gemaakt.
De verkoper (Edwin) kwam ons zeer goed tegemoet!
We konden hem (eventueel) omruilen tegen een andere auto van precies dezelfde prijsklasse, mét trekhaak!
We zijn er goed aan uitgekomen samen, en zijn erg blij met onze BYD Atto 3, waar we binnenkort een (officiële BYD) fietsendrager-trekhaak
onder laten maken.
🙋🏼‍♂️🙋🏼‍♀️ Frans en Maria

reactie

Goedemorgen Frans en Maria,

Hartelijk dank voor jullie mooie review en het vertrouwen in RVL Auto's.

Fijn om te lezen dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen. We begrijpen dat de onduidelijkheid rondom de trekhaak voor twijfel zorgde, daarom zijn we blij dat Edwin met jullie heeft kunnen meedenken en jullie goed heeft kunnen helpen.

We wensen jullie heel veel veilige en plezierige kilometers toe met de BYD Atto 3. Veel plezier straks ook met de officiële BYD fietsendrager-trekhaak!

Met vriendelijke groet,
RVL Auto's

Reactie van RVL Auto's

Bron: Google review
2
/10
Aanhef

Yahya Khalil

beoordeling:

Ze zijn slecht en oneerlijk, en niemand vertrouwt ze. Ik kocht een auto op basis van hun beloftes, en alles leek in orde. Twee dagen later begon de motor olie te lekken, de auto trilde tijdens het rijden en de airconditioning hield er mee op. Na meer dan tien keer gebeld te hebben, bracht ik de auto naar hun werkplaats, waar hij vier dagen bleef staan. Ze hebben alleen de motor schoongemaakt, maar de olielek kwam terug. Ik belde ze opnieuw, en ze zeiden dat de olielek normaal was. Toen ik de auto naar de garage bracht, bleek het motorfilter erg oud te zijn, wat erop wees dat ze de motor niet hadden gecontroleerd of de olielek hadden verholpen. Ik raad iedereen af ​​om met hen in zee te gaan.

Bron: Google review
Meer informatie over MTMO
Naar boven scrollen